Wednesday, 16 November 2011

Pendedahan Sitt Al Wuzara kene HACK!!



Heard about Sitt Al Wuzara??
ok ia satu group fb yang cube membongkar siape sebenar nye Sitt Al Wuzara (murtad islam)....dan ia berjaya dibongkar kan...dan siasatan keatas Sitt Al Wuzara tu sedang dijalan kan....berbagai cerite yang group nie telah bongkar kan..dan ia memang langsung kite xpernah bayang kan....

dan pada hari ini 11/16/2011 group 

Pendedahan Eksklusif-Siapa Sebenarnya Sitt Al Wuzara 

telah di hack oleh hacker yang menggelar diri mereke Ho Jin @ anonymous 2.0......jom kite tgk ape yang si hacker nie dah wat kat group tu...






kalau korang nak tau si Sitt Al Wuzara tu dah kutuk dan hina Islam....nauzubillah....
(sory cerite pasal agama xleh men2...so xde gelak2 dalam ini entry ;) )

2 comments:

SoLy SoLicious said...

xabis2 lg pasal die..

zeeck said...

ntah la z pun xfaham ~.~'