Tuesday, 12 February 2013

Kini Jalan Makin Sibuk



kini jalan makin sibuk #subjektif

1.0
Sempena cuti raya cina ni jalan ke sana ke sini penuh..sibuk dengan segala umat yang mengambil kesempatan sempena cuti..segala ruang jalan diisi..penuh dengan plat-plat besi yang dijana dan dikuasakan..kini jalan makin sibuk..

2.0
Garis permulaan aku sudah dipotong riben nya dengan menggunakan gunting oleh bos tempat aku menjalani sesi praktikal..kini aku bergelar pekerja..sebelum menghampiri garis ini aku sudah mula merangka jalan-jalan aku..kini jalan makin sibuk..

5 comments:

Wadi AR said...

tahniahh! boleh lah gariskan gaji ke aku

conundrum said...

==, jgn sampai aku garis gune pembaris cikgu sekolah ni XD

Payeh Kuced said...

hmm.. macam dah terbayang bayang ade orng nak blanje aku makan... 1st gaji,okey? hahahahahha

conundrum said...

ahaha gaji aku ciput je..gaji 1st bg aku belanje mak pak aku seafood kat tanjung harapan dlu XD

Payeh Kuced said...

hee.. tarak hal... utamakan parents dulu :)