Saturday 15 March 2014

Hidup Beratucara Komputer



'<!html lang="en" id="conandrum" class="no_js">'

hidup ni macam buat software..
copy source code yang sedia ada dari atas sampai bawah..
tacap mana yang perlu..
compile dan testing source code yang baharu..

ayah..

source code saya ayah saya...
saya copy semua dari atas sampai bawah..
dari muda sampai tua..
dari amalan ke ibadahnya...

macam biasa..

bukan semua orang sempurna..
ada perkara yang saya kurang setuju dengan ayah...
yang saya kurang makan garam ni rasa ayah tak patut buat..
saya tukar dengan source code saya; yang saya rasa patut buat..

dan..

saya main kan source code tu dan cuba dalam masa beberape ketika..
rasa saya silap, saya ubah balik ke source code ayah..
dan main kan semula..
sehingga saya berjaya menjayakan satu software yang sempurna...

dan.. 

saya akan tinggalkan template saya untuk anak saya..
untuk dia copy source code saya..
untuk die selesa kan dengan cara hidup dia, zaman dia..

kesimpulannya..

ayah saya idola saya..
source code asal saya..

jadilah souce code yang berguna untuk anak-anak..

saya sayang ayah saya <3

2 comments:

Black said...

saya sayang abah saya :)

Petak Hitam said...

abah hebat!!