Sunday, 7 October 2012

Isipadu Cinta


..sampai bila aku nak terus tutup ruang kabuk udara ni terus berkimia dan menyiksa segala saraf? Sampai bila nak bia je kumbang hitam tu rosak kan pokok yang aku dah tanam? Dan smpai bila nak isipadu cinta ni tak berbunga dan tak semeriah pesta dengan letupan bunga api....

..dan aku rasa aku patut hijau kan padang pasir yang da lame gersang..da tiba msa aku buka ruang kabuk itu supaya udara oksigen segar dapat masuk menggantikan bahan kimia merbahaya dari terus meratap saraf yang mulanya gebu dan sgt mnyelerakan...

...aku semai isipadu cinta aku dari sekarang dan aku petik dlm satu dua tahun mendatang...

No comments: