Sunday, 29 September 2013

Perasan


Setengah hidup, aku perasan bile aku penat aku pnye emosi tak dapat nak kawal..

Silap cakap je..aku dah jadi giant bergigi besi..sifat sensitif naik lebih 50% dalam diri..mendadak..

Walaupn aku perasan tp aku xmampu nak ubah..nak tahan?? Separuh dari roh aku ckp jgn thn..ini la mse nye kau nak meletop..

Orang sekeliling aku? Nahas lah..harap tak de y kecik hati, makan hati..

Mak ayah aku? Dah lali..kalau aku pnt memang tak di layan nye aku..hahaha

2 comments:

Teena Tna said...

Apa kata time tgh penat tu Cuba jauh kan diri dari org lain, or jgn cakap apa2 dgn mereka. Kalau tak boleh nak lawan perasaan tu, Cuba elak kan ia dari terjadi.
Dan berdoa lah supaya Allah lembut kan hati kita.

conundrum said...

hopefully lah..biasenye aku tido kalau aku penat..xnak cakap pe dah..tp tu kalau dpt tido la..klau xdpt tu y ehem2 tu.. XD

insyaAllah moga Allah buka pintu kesabaran aku luas2..