Wednesday, 2 October 2013

Tak Flush

Dulu setiap kali masuk toilet aku pelik knp orang kt bangunan ni xreti nk flush..

Busuk tahu??

Shift malam: 3.40am
Keadaan sejuk, sunyi

Dalam sejuk malam  ditambah dengan kuasa kuda si penyaman udara, aku sering kali merasakan ingin ke bilik air..*dem bru 30 min lepas aku g toilet kot..

Kali ke 3 aku beranikn diri untuk menapakkan kaki ke bilik air bersebelahan tangga gelap port lepak si tukang cuci..tatkala di waktu kerja disebelah siang aku sering terdengar gelang kaki tukang cuci yg selalu lepak kt bawah tangga gelap tu..keting* keting* keting*

Bunyi tu masih terngiang2 setiap kali aku lalu di sebelah tangga gelap itu..bulu roma aku naik...*jgn berbunyi sudah..ofis hour da habis ni..laju aku berjalan...

Smpai di tandas..bilik air tengah..tandas cangkung..*argh~ lega...tekan flush...*waaaaaaargh shhhhhhh...*WOI bunyi ape tu?? Aku berfikiran positif..hmm bayangan aku je kot..tisu aku capai kt tepi kiri dinding...lap lap tangan..tisu aku campak ke dalam lubang tandas..skali lagi aku flush...*waaaaaaargh!!! shhhhhhh!!!!!! Aku melompat rendah terkejut...*mak ai bunyik air flush ni mcm bunyik monster..gile takut..bulu roma aku kembali meremang..keluar tandas..lari ke meja duduk diam membisu..

Patut la budak shift mlm kt sini tak reti flush tandas...

Menyeramkan..

4 comments:

Wadi AR said...

baru seramshit ni

conundrum said...

duduk bangunan ni penuh debar... seram sejuk..

Payeh Kuced said...

ko duk kat bangunan puaka mane ni.. hahaha.. flush pun dah seram siot..

conundrum said...

bunyi flush tu seram wooo..da la sunyi..ahaha