Thursday, 23 April 2015

Langsat

aku bukan panas baran..tapi aku cepat marah bile bende yang aku rase senang ni aku tak boleh nak selesaikan dengan mudah..dan bile aku marah tu semua benda aku langsatkan..tak dapat parking pun kadang aku boleh panas..

tapi bende paling magik skali..dalam tengah panas tu aku akan tarik nafas dan dalam hati *astagfirullahhalazim..pomp! magik..macam tekan butang reset kat kalkulator..tapi kenape sebelom aku langsatkan bende2 yang aku panas kan tadi aku tak tarik nafas dan tak beristighfar?

syaiton~

ini semua syaitoon..

langsat betul..


No comments: