Thursday 22 December 2011

3 dan 3


tiga dan tiga
ape maksud nye tiga tu?? ade beberape orang je tau ape makne 3 dalam idup aku nie...dan aku pasti ramai yang xtau....xpe2...bagi mereke yang xtau tu kite biakan dan kite terus kan dengan cerita 3 utk kali nie... 

da lame aight aku xupdate ini blog dan sangat bz kate nye...hehehe kenapakah bz?? apakah sebab nya?? kalau korang nak tau untuk semester nie aku ade subjek yang diberi nama bengkel2....dan subjek nie sebijik sedebik macam kite sedang bekerja dan ape yang akan aku bekerja kelak...

dan ia sangat lah susah....but aku dan team pasukan yang lain dapat menahan diri dari bangun dan dapat meloloskan diri dengan jaya nya dalam bengkel2 nie...huh! hebat xhebat lah...itu xnak cakap....
selepas sahaja kerja bengkel2 nie dinilai oleh beberapa pensyarah, markah2 dikira dan dicongak....


tanpa diduga team aku diantara top4 bengkel2 untuk networking student..dan aku rase ade sikit bangga gak :D tp xde la riak...bangga dengan hasil usaha sendiri....u know kan bz dan bz dan kami adalah top4!! come on ia sangat berbaloi...just lovin it!

dan nak dijadikan cerite team kami terpilih untuk masuk ke pameran bengkel2....pameran ini disertai oleh kursus2 lain jugak...diantaranya multimedia student, artificial intellegence, database, software dan kami network student...dan dijadikan cerite lagi (amboi cam kebetulan je semua nie :P) selesai sahaja pameran bengkel2 nie kami mendapat tahu bahawa kumpulan kami (kumpulan aku la) mendapat tempat no 3!!! wah~ ia bertambah2 berbaloi maloi.....


penat lelah?? xde dah...semua dah terubat...hehehhe





ape kene mngene ngan no3?? hehehhee dalam bengkel2 network kumpulan aku adalah kumpulan no3...dan aku dapat no3 dalam pameran bengkel2 ;) sekian!

we are network student!



No comments: