Saturday, 31 December 2011

nikmat sementara


Nikmat yang kau dan aku dapat
itu hanye sementara je...ia akan dipulangkan jugak satu hari kelak...pulang kan?? apakah maksud kau?? maksud aku pulangkan lah...kini kau diberi kehenseman kecantikan keayuan kemenawanan (eark?? ade ke ayat nie) dan hari tua kelak ia akan dipulang kan...

kau mungkin da xsehensem dulu, kecantikan kau akan berubah, keayuan kau saje mungkin akan kekal tapi jarang kot, ia tetap akan dipulangkan (jarang nenek2 beraksi ayu, duduk bawah rumah pakai serkup (anak tudung) je kain batik ikt sampai bawah lutut)...kemenawanan?? haaa yang nie aku xsure :D

hari ni hari yang indah....jom layan satu yang indah jugak...aku nie layan indie band so cam biase ia lagu indie2 band lah...nah amik kau~

Statik - Nikmat Sementara


keindahan alam pun berubah ikut musim..jangan lah kite harap kan kite sebagai insan kat dunia nie xberubah ape2...perubahan itu mungkin satu jalan untuk berjaya ;)
ade nikmat dunia yang berkekalan...ape die?? korang muhasabah diri dan fikir2 kan lah..nanti gtau aku yea :D hehehe nice2 lah...good day!!


2 comments:

:: Cik Nur :: said...

Munasabah diri sentiasa baik untuk kita semua..percayalah.. :)

.:: Jom Buat Duit Sambil Online|Sangat Mudah ::.

zeeck said...

yup sangat percaya ;) muhasabah diri ye kawan2! :D