Sunday, 5 February 2012

Terindah


Ahad Pagi 
yang tidak ade kerje untuk dilakukan...apakah?? boring sungguh :D nak main game pun da xmampu rase nye...ape la y minda aku perlukan ni??? hmmm fikir2....ok jom men gitar...alamak terbuat lagu lak...alamak suare xsedap..camane ni?? layan~ sedap xsedap...aku nak layan minda je..hehehe ok original version from me ~.~' nah.....

Terindah (Original)

(pakai earphone)


terindah bila kita bersama sama
mencapai segala mimpi onak duri
bersenda, bergumbira senyum tawa
berkawan, bersahabat hingga ke akhir nya

antara sayang dan juga kasih
antara cinta dan juga teman
jangan menganggap ku yang terbaek
jangan cemuh ku jika ku cetek

tahu aku mendefinasi
temani aku tenang selalu

terindah bila kita dapat berbicara
waktu sedih dikongsi bersama
bersedih, menangis disamping ku
senyum semula itu karna aku

antara sayang dan juga kasih
antara cinta dan juga teman
jangan menganggap ku yang terbaek
jangan cemuh ku jika ku cetek

tahu aku mendefinasi
temani aku tenang selalu

huhuhu sory la menghuru hara kan hari korang dengan suare aku :P padan muke korang...sape suh nak dengar...ahahaha ok chaloooo~






7 comments:

aidaLee said...

errr..mmg xsdp nyanyiannye..huhuhu tp liriknye ad mksd yg mendalam..
propose song??

zeeck said...

ahaha propose song?? meaning??

aidaLee said...

ur 1st song aight?? n it will be very special then..:)

zeeck said...

nope :D actually second...1st song quite special but hmmmm ahahaha forget bout it...

(suare xsedap so xnak nyanyi banyak2 :P prefer men gitar saje...ade sape2 nak nyanyi kan? :DD)

aidaLee said...

ooo 2nd song.. if it is for a very special person then it will be a very special song also.. xkesah la lagu keberape pn kn..huhuhu :D

emm pasal suare tu xmau ar komen lbh2 nnti kecik ati plak..hahhah..

zeeck said...

ahah ok2...lagu nie special...its about friend...nnt z tulis pasal lagu maksud lagi ni k... :D

#da betol xsedap..xkecik ati pn....z tegar orang nye..agagga sampai bile nak maju fikir pasal org :P

aidaLee said...
This comment has been removed by the author.