Sunday, 23 December 2012

Terlalu


Hoi aku Terlalu sayang 
lah kat kau! kau tau x?? mungkin kau tak tau....tapi tak pe...biar kan ia terus menjadi satu agenda dalam minda...lebih menarik bukan....berfikir dan menjadi seseorang yang tidak terlalu kan nya...aku lebih memerlukan ketenangan berbanding kebahgiaan pada ketika ini...

yup semester last kate nye...bukan kau akan belajar pun...betul tu dan ianya tepat skali....tapi ketenangan boleh ubah semua nye...itu satu pegangan...tenang untuk semua...ia lebih indah....pejam mata pejam mata eh sudah besar rupanye...wah sudah mahu bekerjaya....adakah kau akan berjaya??

tidak perlu fikir kan ape yang terjadi masa hadapan....biar kan IA yang menentukan segala-galanye...kite rancang dan lakukan ape yang mampu buat masa ni...yup kita cuba yang terbaek untuk berjaya...macamane dengan kisah kawan kehidupan??

belom mase fikirkan nya lah buat mase nie...berkawan itu lebih tenang...



kau jahat doe putus kan besi yang kukuh tu....ow bukan aku jahat lah...aku tak tahu nak terangkan macamane...biar kan lah semua nya macamtu je...tak nak berfikir mengenai itu...kusut sangat terlalu kusut....
Its Hard To Explain



4 comments:

Payeh Kuced said...

aku kira kau dalam musim cinta skrg ni ye? hehehehe

tabah lah wahai hati :) andai berkawan itu lebih tenang, follow the flow je.. akan ada penghujung yang baik.. mudah-mudahan :D

conundrum said...

peh macam ahli nujum negara~ haha mudah mudahan ;D

Payeh Kuced said...

erk. mengena ke tujuman aku? tujuman? heee.. muhun kau buat2 paham..

conundrum said...

yup! mengene gak tujuman kau! berhasil..