Sunday, 23 December 2012

Dua Dunia Berbeza


Dua dunia berbeza..ia boleh menjadi gembira atau mungkin derita..ia terpulang..
Dan dalam situasi ni, aku gembira..maksud aku gembira lebih dari derita...
Yup lidah lagikan tergigit..erti derita dalam konteks aku tidaklah seperti sakitnya digigit hamster atau  dipatuk ayam..tapi ia lebih kepada derita sakit yang lebih kepada geli-geli..
Satu hari dua hari ia akan sembuh...derita yang lebih matang..lebih professional..

Lebih terperinci..
Dua dunia yang aku maksudkan kat sini adalah perhubungan atau komunikasi antara dua medium..
Dan dua medium yang terlibat merangkumi dua medium yang berbeza..
Perhubungan ini menjadikan satu episod aku yang aku panggil dua dunia berbeza..

Banyak pendapat, banyak pertikaian..menarik..dan dalam perbezaan terdapat satu persamaan..
Dan persamaan itu mungkin aku Sherk dan kau Fiona nye..

Dekat sini aku biarkan kisah dua dunia berbeza shrek dan fiona ni tergantung..
Isu yang aku timbulkan cume..
Dua Dunia Berbeza..

4 comments:

Payeh Kuced said...

pertikaian, perbezaan , mungkin akan membawa kepada satu persamaan.. persamaan perasaan kot..

teringin nak jadi Shrek ke?

conundrum said...

hahaha kalau ko tau aku mungkin ko xdapat beza mane shrek mane aku..haaa XD

..membawa kepada satu persamaan..

Payeh Kuced said...

kehkehkeh.. gelak aku baca komen kau.. ada ke macam tu pulak... which part of shrek ni? shrek yg bertukar jadik putera raja yg soooo hensem ke shrek yg always good2 to fiona? sebab aku slalu tgok shrek baik je.. sweet pon ada.. tak gitu eh? hahaha

conundrum said...

due2 pun bole..kdng2 aku hensem aku rase.. (ahaha!) kdng2 aku always good2 gak.. XD