Saturday, 15 December 2012

Aku Pelat





..mari berfikir diluar kotak,
jangan menempurung bersama si katak..

8 comments:

Payeh Kuced said...

berfikir di luar kotak tu kadang2 buatkan aku sakit kepala.. agak susah mahu keluar dari kotak itu.. kot..

conundrum said...

hehe xpe..susah nak keluar akhir nye kite akan keluar jugak..jgn xkeluar...itu cacat name nye.. XD

slow-slow..katak skang pun dah xmenempurung dah..

misz aisya said...

aku suka lagu ni. 1st time dgr dah jatuh hati.

kagum kat penulis lirik. kenapa aku xboleh fikir luar kotak utk hasilkan karya yg bagos?? sedih. :(

conundrum said...

hehe bukan xboleh..tapi belom diasah...da biase buat sure bagus nye.. ;D

Wadi AR said...

kau sikit lagi ada bakat. cungkil cungkil

conundrum said...

aku pelat, tak bisa menulis seperti kamu, jari ku panjang berpintal-pintal...

;D

Yan Ty said...

OMGee duk ulang2 lagu ni sgt suka!! hehe

conundrum said...

kaaaan!! salam terbaek ;D sempoi bk hg..