Wednesday, 14 November 2012

Dah Seronok Lupa



Dah seronok lupa..
tak ingat dulu aku yang tadah air mata kau?
tak ingat dulu aku jadi beg pasir kau sepak terajang?

Bukan aku ungkit..
tapi terang sangat..aku tak mintak kau jaga hati aku..
tapi rasional lah..sebagai kawan kan..

Tak pe..
aku tak marah..
aku tak simpan dendam..
cuma sedikit kecewa..kau tak ingat ke dunia ni bulat?
aku sayang kau..aku tak mahu kau terima air kahak kau sendiri..

Tak pe..
aku tadah sepuluh jari ni aku doa..semoga kau tenang..
semoga kau gembira aman dan bahagia..

Tapi ingat..jauh mana pun kau lari..
jauh mana pun kau terbang..
aku harap kau tau carik aku kat mana..

Aku kat sini..statik sendiri..
dipersilakan..



6 comments:

Yan Ty said...

Well say. Hope u too xmudah lupa.

SaddLone said...

Hi beg pasir, nk hulur kaki terajang yg sama boleh? :P

conundrum said...

@yan : i'll not! 4 sure...

@sadd : sila lah..aku on saje..pastikan pakai at least stokin k..xnak bau kaki..

e4ezzati said...

ludah ke langit,jatuh ke muka sendiri. Lompat tingi2,jatuh pijak bumi jugak. ye dop?

conundrum said...

betol!

Yan Ty said...

=)