Sunday, 18 November 2012

Lirik Lupakan Semalam - SalamMusik Chord





Am         F             G  (strumm sampai kiamat)

Belok kanan belok kiri
Ke manakah engkau nak pergi
Jangan biarkan nasib menguasai diri
Jangan ribut-ribut nanti kau tersangkut
Cuba kau fikirkan dulu

Kini kau dah terjerat
Terjerat di sangkar maya
Jangan kau percaya pada si murai
Kerna dia akan hanya cipta kekalutan
Cuba kau fikirkan dulu

Fikirkan dulu
Hari ini atau esok
Lupakan semalam
Hari ini atau esok

Lambat laun kau sedar kau putus asa
Tak tahan dengan cahaya matahari
Oh kawan jangan kau gentar
Kau harus berdiri menegakkan diri

Hari ini atau esok
Lupakan semalam
Hari ini atau esok
Lupakan semalam
Hari ini atau esok
Lupakan semalam
Hari ini atau esok

layan lagu ni..style..chord aku xsure but aku men cam bes je gune chord tu..lau salah or ade chord len mohon share...promote salam on..


2 comments:

Farhan Isa said...

Bro.. aku tengok kat vid atas tu.. dia main kod D, Bb dan C

conundrum said...

owh ya tau itu..tp itu die..ni aku nye chord..hehe