Monday 30 July 2012

Jadian



Terjadi nya sesuatu sebab sesuatu....atau terjadinya sesuatu untuk sesuatu...ye macam kitaran alam semulajadi...pemangsa perlukan mangsa untuk hidup...dalam istilah manusia nya lelaki perlukan perempuan untuk meramaikan...jantan perlukan betina untuk disenggamakan...jadian aku untuk dia mungkin si bulan, matahari atau si makhluk asing..jadian korang macamane pulak? berapa banyak kemungkinan dalam hidup korang? 



The Junas Monkey - Jadian

Band dari indon mungkin...muke sume jam jam je..peh ade gak orang indon muke camnikan...nampk diewang ni lebih gaya laki dari aku tgk golongan korean pop yang lebih bersikap macam perempuan atau penampilan yang anggun kalah si bidadari...aku layan lagu korea tp aku tak de la obses macam sesetengah insan tu...aku boleh masuk aku bole goyang kepala...