Friday 27 July 2012

Teruskan Hidup




Teruskan hidup atau dalam bahase tipikal nye orang akan cakap moving-on..Term ni sering orang gune kat orang yang dah ditinggalkan..ok ive done this..so aku tak kan cakap lebih tentang dose sesame manusia yang aku buat ni..dah tau aku buat dose so aku rase bersalah la kan...ok aku hati ade sikit tisu, ade sikit rapuh..so rase bersalah tu memang tak leh lari la bile da buat salah kan..

tutup cerite kalbu tu kat tengah-tengah alam ni..aku nak spread tentang moving-on..aku bace terfaktab dan entry latest (27julai) die pasal moving-on..dan cukup senang cerita aku nak share bende ni..

Moving-on


click ittu atas ada link...kasi baca kasi faham..jangan kaca ada mata..jangan leleh-leleh lagi itu tisu kasi mari..



macam entry lepas ade cakap...setiap lagu yang tercipta ni kadang ade fit dengan hidup kite..so bile dengar kite pn terlayan...terbang jauh ke atas biru putih hingga ke lapisan ozon bumi yang makin menipis kini..bila lagu habis diputar kita mula jatuh kembali ke jasad azali yang kita bawa untuk melalui detik-detik pelangi kat bumi ni...

Cinta tak mesti dimiliki..

No comments: