Thursday, 12 January 2012

besar nak jadi

 
wan, wan da besar
nak jadi ape?? errr wan ta tahu lagi la mak nak jadi ape...kalau wan jadi askar bole tak mak?? eh jangan...nnt wan da besar da kawin kesian isteri tinggal sorang2...hmmmm kalau camtu wan nak jadi polis la mak....eh jangan jugak....nnt bile jadi polis mesti ramai orang berdendam dengan kite...

eark! hmmm wan jadi bomba laaa....boleh selamat kan orang..eh wan jangan...bahaye bomba..kalau rumah tu terbakar wan masuk pastu wan tak boleh keluar?? kesian mak tinggal sorang2....

alaaaa mak...abih tu wan nak jadi ape?? ~.~" jadi la yang simple dan senang...haaa mak kalau camtu wan nak jadi ITIK la bole?? macam nie haaa (sambil tunjuk gambar dibawah) haaaa ITIK?? #makblur 


PAP! (debik skali) ko pegi solat taubat skarang.....ko ni da banyak lemak nie....huhuuhu (wan gelak)



2 comments:

smilenajah93 said...

comellah pap tu :P hehee ~~

zeeck said...

huhu nak kene try laa cakap kat mak nak jadi ape bile besar :P