Wednesday, 4 January 2012

kenape suke tido


kalau penat kite
rehat lah....macamane kite rehat?? kite baring laaa...bile kite baring ape jadi??? alamak tertido pulak :D emmmm besss nye tido~ eh hujan pulak...amboi tarik selimut....

tp kan kalau tido lame2 mesti penat kan....bangun je lapa...da makan ngantuk pulak...amboi tido balik...haaaa mane x GEMbire... :D lepas tido seelok nye kite terus mandi...lepas mandi kite akan rase selese utk buat semua kerja2 yang sepatut nye kite buat...kalau bangun tido makan tu yang mengantuk balik tu....

tp z ade satu lagi teori kenape orang suke tido :D


inilah sebab nye :D gravity!! bile kite baring permukaan menjadi lebar dan kite agak susah untuk bangun kembali....ahahaha :P sape yang discover gravity nie ek???


Sir Isaac Newton lah orang yang bertanggungjawab menemui hukum gravity nie...kalau korang nak salah kan orang yang banyak tido salah kan die :P hehehe ce fikir ape jadi kalau die xjumpe hukum fizik nie....


haaa bile xde gravity makne nye orang xbanyak tido daaaa~ :D hahaha its a joke ok...jangan bagi teori nie kat cikgu...kang xpasal2 z kene bertanggungjawab  :P


4 comments:

sue said...

ptt la msk kat sni je abu rattata sll tdo..:D btw, nice heading ;)

zeeck said...

hehehe header loo bukan heading..heading tu tanduk bola :P

smilenajah93 said...

haha ! yeye je z nie ! kalau ngantuk tu tidor ugaaa~~

zeeck said...

huhu tu secare logik nye~ :D