Sunday, 8 January 2012

teka teki bas


Dulu kecik-kecik
kite g sekolah mak hantar pegi tunggu bas....mekasih mak! 

tapi skarang da lupe daaa...bas entah kemane...nak g sane sume naik moto la, kerete laaa, keretapi laaa..dan skarang z nak bagi satu teka teki kat korang berkenaan ngan BAS~ 

korang hebat kalau korang dapat jawab ;)


hah amacam?? bas berkenaan bergerak ke arah mane?? kanan ke kiri... come on 50 -50.....hehehehe budak sekolah punye soalan sebenar nye nie (budak tadika kat usa nye soalan)...xdapat jawab rugi la korang...xcukup makan garam laa :P

dalam dunia kini kalau xdapat upah korang xnak nye buat keje kan..ahahaha ok kat sini z bagi hadiah kat sape2 yang dapat jawab...

z akan wat satu entry kat mereka yang dapat jawab..jawab pastu bagi link blog eh 

:D nice2..goodluck ah~ 
clue:bas nie akan bergerak ke mane.kiri atau kanan?? jawapan berhenti totally salah ~.~'

7 comments:

oteeh said...

tak ke mane2 hahaha

smilenajah93 said...

50-50 ~~~ hehe ! kim dpt jawab ! :P

admin said...

bas bergerak ke depan..

Seha Chocololly said...

bas 2 x bergerak ..

licha liza said...

bs tu tgh brhnti..

Jaja Sutera said...

bas tu x gerak..
left pon x...right pon x..
dia stick kat tmpt tu jer..huhuh..

aref0709 said...

xg mana2 sebab tu gamba jer