Wednesday, 4 January 2012

hari pertama sekolah


Dulu-dulu
mak suh pegi sekolah...tahun 1 hari pertama sekolah suh mak tunggu kat depan pintu kelas....mak xde, wan nangis-nangis...tahun 2 hari pertama sekolah suh mak hantar sampai depan pagar sekolah...mak balik je wan mule la teresak-esak nangis..... :'| tahun ke 3 mak hantar depan pintu pagar rumah je........nak nangis gak rase nye tapi tahan sebab masuk van sekolah duduk sebelah milah....

tahun 4 mak hntar sampai pintu rumah je...lambai2 wan mase wan naik van sekolah...nak nangis?? eh buang tebiat.....masuk tahun 5 relak je...belom sempat mak pakai tudung wan da terpacak depan pintu pagar rumah tunggu van sekolah...itu tahun 5....masuk tahun 6 wan xnaik van dah...pegi sekolah naik beskal....wan da siap belom!!! jom gerak (kata si hafiz)

teng teng teng!!!! masuk tingkatan 1...yeah wan da besar......pergi sekolah senyum2.....xde nangis da....nak balik tu cam nak nangis sket...sebab.....


nak tgk muke embun.....tingkatan 2 dah ade hobi baru :D tunggu embun datang sekolah, rehat sesame, balik pun sesame......xjumpe sehari....rindu kate nye..... :P pastu masuk tingkatan 3 dah mule da start ponteng-ponteng kelas.....amboi nak dating ngan si embun punye pasal....da ponteng sekolah, alamak kantoi ngan cikgu lak...time tu duduk ngan atok......cikgu datang umah..


yesss atok baik...atok settle kan..hehehe atok borek cucu lentik! :D mekasih tok..jase mu dikenang....hehehe masuk tingkatan 4 atok tanye kenape ko ni nakal sangat ek wan?? eh mane ade wan nakal tok...semua yang terjadi atas niat tok...niat wan baik even wan nampak cam buat jahat tp sebenar nye baik tok...sebenar nye wan nak berkorban untuk cikgu..... 



haaaa ye hacik ko...ko nak memperkotak katik kan atok ek...atok tau ko lentik...dah dah tahun depan tingkatan 5 dah nak SPM...atok nak ko study elok2....wokeh tok jangan risau! wan berjanji akan study betol2...give me 5 tok!! PAP!!! abih tingkatan 5 wan dapat meneruskan pengajian di matrikulasi...haaa kan da cakap tok...wan xtipu atok la :D hehhee camtu la cucu atok....celet sket...haaaaa~

camane korang mase dalam kelas...pilih no yang berikut :D


(cerite di atas xde kene mngene sama ada hidup atau yang mati..z reka sendiri ek :D)
picture source : Himpunan Lawak

10 comments:

Teenager Housemaid said...

no 14...:)

bestnye kenangan sekolah awak..:)

zeeck said...

huhu baik nye no 14!! :D

sue said...

hahhaaha..atuk meninggl sumpah klaka :DD
no 14 tu zqa..hhahahah..
awk no 3 kn??? ngaku2..!!

zeeck said...

eh zqa nye wat pe nak tau :P biaq pi dia la~

sue said...

sbb sebiji mcm die lorh no 14 tu :D

zeeck said...

~.~' tlg yakin dengan diri sendiri...

smilenajah93 said...

kim no 14 juga . hehe tu mase baik , kalau mase kurang baik , no 10 :P

zeeck said...

amboi ikut musim ha :P

Cik Wedges said...

no.4 & no.8.. :P

zeeck said...

kacau orang tido!! yang tido tu z la ~.~' then gossiping~